niedziela, 3 stycznia 2021

Motto grudnia

 Dzień dobry i nie waż się mi go zepsuć....

To motto można śmiało dopasować do każdego dnia tego Nowego Roku 2021. Niech nic i nikt nam go nie psuje. Żadna zła wiadomość, żadna pandemia, żadne nieżyczliwe zachowanie osób, zła pogoda...

Będzie dobrze i tego się trzymajmy


Motto  do zabawy -  Abecadło z igły spadło  


  Ania  jest organizatorką zabawy a  autorką wszystkich wzorów jest  Ola

Gdyby ktoś chciał zakupić poprzednie wzory to zapraszam do OLI TUTAJ. Odpłatność jest niewielka, a cały dochód przeznaczony jest na rehabilitację córki naszej koleżanki -Lili Walczak

Zaczynam Nowy rok z nadzieją, że wszystko się poukłada lepiej niż w minionym roku. Nowe wyzwania, nowe pasje pozwolą mi spokojnie, z dobrym nastawieniem do życia i codzienności, w dobrym zdrowiu przetrwać i z radością pokonywać każdy dzień. Bardzo dziękuje Ani za prowadzoną z wielkim zaangażowaniem zabawę "Abecadło z igły spadło",  Oli za cudne wzory, które z takim poświęceniem nam je przekazywała do haftowania. 

Wam Kochani również dziękuję za każde odwiedziny, każde pozostawione dobre słowo:)))

  Niech się dobrze dzieje w tym NOWYM 2021 Roku

8 komentarzy:

  1. Będzie dobrze i tego się trzymajmy :-) Piękny haft i cudnie wykonany, a to uśmiechnięte słoneczko niech nam przyświeca przez cały rok :-)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego na Nowy 2021 rok i nie tylko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, widziałam go u kilku blogrtek i zastanawiam się skąd jest. Dzięki! Teraz już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu ja również dziękuję Tobie za 100% obecność i wyszycie wszystkich wzorków. Mnie się ta zabawa bardzo podobała, a wzorki są genialne. Świetnie je wszystkie Ola zaprojektowała Bardzo mi się podoba Twój zestaw kolorystyczny. I mam nadzieję że Nowy Rok będzie bardzo dobry i pozwoli nam wrócić do normalności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny obrazek powstał, elegancko oprawiony.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i kolory, szczególnie pierwsze-cieniowane słowo. Oby w Nowym Roku były same dobre dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Elu. Jak zwykle cudownie. Niech Nowy Rok przyniesie spokój upragniony i odrobinę normalności przywróci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się takie motto podoba w każdym jego aspekcie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Motto piękne i wykonanie...niech taki każdy dzień dla Ciebie będzie.

    OdpowiedzUsuń