piątek, 25 czerwca 2021

Pergaminowe ażurki

   Tak mnie zauroczył podwójny wianuszek z kwiatami projektu Julii Roces - Parchment Craft Magazine - lipiec-sierpień, że postanowiłam go umieścić na kartce. To dość duży wzór. Do kolorowania użyłam kredek akwarelowych.

Oto efekt końcowy pracy nad wzorem

Jak powstała kartka? oto I etap pracy 
- na kalce odrysowałam wzór, pocieniowałam, wyperforowałm i zaczęłam wycinać zbędne elementy
w środku pergaminowej koronki znajduje się wianuszek kwiatów
drugi , taki sam wianuszek odrysowałam, delikatnie pocieniowałam i pokolorowałam , wycięłam i umieściłam  lekko go przesuwając na poprzednich gałązkach kwiatów (zdjęcie w zbliżeniu)
Całość przykleiłam do kartonika morskiego koloru (Aniu dziękuję za piękne papiery)
Całość raz jeszcze 
 Czy Wam również ten wzór się podoba?
 Dziękuję za odwiedziny:)) i zapraszam ponownie.

17 komentarzy:

  1. Jakie to piękne.Dzielo sztuki.Pozdrawiam.Bardzo misterna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór jest niesamowicie śliczny. A te delikatne kolorki, które nadałaś kwiatkom wyglądają świetnie z morskim kolorem papieru. Bardzo udana kartka. Zazdroszczę talentu ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca. Wybrałaś piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękność!:) podziwiam szczegóły i staranność! Zachwycająca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wianuszek, niezwykle misterna praca.
    Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, widzę,że dość duzy wzór projekty Julii Roces są zawsze piękne - pozdrawiam Cię Elu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała, niesamowita praca, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale CUDO! zachwycasz jak zawsze:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędna kartka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko, ale misterna praca, uwielbiam Twoje dzieła Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu ta kartka jest cudna. Piękny jest ten wianuszek z kwiatów i ten pod nim również. Wiedziałam że Ty te papiery lepiej wykorzystasz niż ja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pergaminki ,a ta kartka to już jest całkowite cudo ! Mogłabym patrzeć godzinami na takie piękne kwiaty :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to jest zjawiskowe gdybyś nie pokazała etapów to jak nic myślała bym że kupne - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca, gratuluję , odwiedziny u Ciebie są dla mnie źródłem inspiracji i wiedzy o technice pergaminowej. :) Zaczęłam kilka miesięcy temu bawić się pergaminem i wpadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak mi słów zachwytu, a przyznam że nie często mi się to zdarza. Przepiękna praca, zachwycająca :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń