poniedziałek, 21 czerwca 2021

Płotek w kwiatkach

 Witajcie Kochani . Zrobiłam sobie dość długą przerwę w blogowaniu. Musiałam odpocząć, od wszelakich robótek również. Mój M w prezencie urodzinowym wykupił pobyt nad morzem, więc spakowałam walizkę, rowery i wyjechaliśmy odpocząć. Wspaniale wstrzeliliśmy się w pogodę, po majowym chłodzie. Było pięknie, słońce , plaża, wspaniałe trasy rowerowe, cudowna zieleń lasu i parku, kojący śpiew ptaków. Wróciłam pełna energii i stęskniona za moimi robótkami.

Na początek wzięłam do ręki moje narzędzia do tworzenia pergaminków. I chyba wyszłam z wprwy , bo ciężko mi jakoś szło. Zrobiłam tylko jedną, skromną kartkę (wg wzoru Julii Roces) na zabawę u ANI gdzie tematem był kolor brązowy i motyw deski. 


Kartka do galerii  u Ani 

Mam nadzieję, że tę jedną kartkę mi Ania zaliczy.
Chciałabym  pochwalić się  jeszcze zdjęciami z pobytu nad morzem w Rowach, gdzie świetnie się czułam i gdzie doładowałam akumulatory do dalszego działania. Polecam Wam to miejsce, jesienią jest  równie cudnie, wiem, bo w ubiegłym roku właśnie tam spędzałam ostatnie dni lata.
Poniżej migawki z podróży nad morze ostatniego dnia maja. Kiedy jedzie się w daleką podróż samochodem nic nas nie ogranicza. Można zatrzymać się w każdej chwili. Odpocząć, wypić kawkę i podziwiać pięknie krajobrazy -  kwitnące pola rzepakowe,  jeziora, drogi  jesionowych drzew, lasy i słońce ...
Trasy rowerowe przez Słowiński Park Narodowy prowadzą w pewnej odległości od morza, ale i tak często słychać jego szum.  Te trasy prowadzą często przez las również obok jeziora Dołgie Małe i Dołgie Duże, gdzie można się zatrzymać, usiąść  na pomoście, podziwiać przyrodę i posłuchać śpiewu ptaków. Otaczająca wiosenna jeszcze , różnorodna zieleń wprost aż kłuje w oczy.
Port rybacki w Rowach i wysokie klify nad morzem w okolicy Dębiny  wyglądają bajkowo
Morze  w słońcu i jeszcze puste plaże o tej porze roku ( lubię tak wypoczywać). Po okresie święta Bożego Ciała niestety napływ turystów zaczął gwałtownie rosnąć.
Uciekaliśmy przed słońcem i tłokiem na szlaki rowerowe, by w spokoju delektować się przyrodą.W drodze do Ustki - wzdłuż wybrzeża  mieliśmy okazję obserwować niezwykłe zjawisko. Mgła od morza i słońce wdzierające się przez konary wysokich i gęstych drzew.  Nie można było oderwać oczu od tych promyków padających na ziemię. Magia
Natura wokół jeziora Gardno... wysokie drzewa, "upadłe ze starości drzewa; kwieciste łąki skąpane w słońcu, z których dobywały się trele ptaków w lęgach; wieża widokowa, z której można obserwować niemalże całe jezioro i okolice
Jeszcze po godzinie 21 jest widno. Zachody słońca nad morzem każdego dnia wyglądają  niezwykle,
Na dzisiaj to już byłby tyle. Dziękuję, że dotrwaliście do końca. Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny :))) mimo iż mnie tu tak ostatnio mało. Teraz kiedy energii mi przybyło, obiecuję bywać      częściej.  Zatem do następnego postu:))

6 komentarzy:

  1. Piekna i delikatna ta karteczka - bardzo mi się podoba ten kwiatowy płotek. Ależ cudne widoki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu nigdy więcej nie publikuj dwóch postów jednego dnia, bo zawsze ten drugi przykrywa pierwszy. I jak sam zauważysz pod tym będzie bardzo mało komentarzy. Albo wszystko wrzucaj do jednego posta, albo ustaw sobie datę publikacji np. za dwa dni. Jak nie wiesz jak to zrobić, zadzwoń pomogę.
    Teraz idę do kartki . Oczywiście przyjmuję ją do galerii bo jest cudna, ale na przyszłość pamiętaj że podstawą mojej zabawy są mapki, a kolor i element to wytyczne dodatkowe dla chętnych. Niestety do żadnej czerwcowej mapki mi ta kartka nie pasuje. Ale jest tak piękna że oczywiście ją zamieszczę w galerii i zabawę masz zaliczoną.
    Co do zdjęć, są cudne i to jeszcze jedna Twoja umiejętność. Ważne że odpoczęłaś. przynajmniej fizycznie i że wyjazd był udany.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka cudo, ja patrzę i podziwiam, i zachwycam się.
    A widoki pokazałaś nam bajeczne, marzę o takim pobycie, gdy nie ma tłumów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka cudna, ale te widoczki to są powalające. Wspaniale, że mieliście taką pogodę i naładowaliście bateryjki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, a fotorelacja z pobytu nad morzem budzi podziw i... zazdrość:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale miałaś wspaniały czas nad morzem. Zazdroszczę :) Tym bardziej, że też lubię morze poza sezonem.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń