piątek, 18 marca 2022

Akwarelowa hortensja

 Witajcie Kochani

Wciąż mnie tu mało, choć nawet sporo udaje mi się działać w kwestii robótek.  Frywolitka, haft krzyżykowy, płaski, pergaminki  i .. całkiem coś nowego, co od dłuższego czasu strasznie mnie  zafascynowało, a mianowicie zatapianie  malutkich, kolorowych suszonych kwiatuszków w żywicy epoksydowej.  Pierwsze próby za mną, jeszcze niedoskonałe, ale ćwiczę i będą kolejne elementy z żywicą. Te wykonane prawidłowo dopiero pokażę. Póki co  udało mi się skończyć obrazek haftem krzyżykowym i oprawić w ramkę. Ogromnie jestem z niego zadowolona.

"Moje krzyżyki kolorują dzisiejszą rzeczywistość"

Na gwiazdkę pod choinkę mój osobisty "Mikołaj"  podarował mi  zestaw do haftu "akwarelowa hortensja". Wzór bardzo mi się spodobał i na początku stycznia wzięłam się ostro za krzyżykowanie. Poszło szybko i już w lutym moje hortensje były gotowe . Pozostało kupić odpowiednią ramkę by je oprawić i powiesić na ścianę. Poniżej przygotowany wzór, rozrysowana kanwa, muliny, igła, nożyczki.

Poniżej tak wyglądała kolejność mojego haftowania. Praca na etapie  haftowania listków i wazonu trochę mnie zatrzymała. To był ogrom różnych odcieni zieleni i przyznam szczerze, że można było się nieco pogubić. Jednak jakoś dałam radę
Po miesiącu intensywnego haftowania pojawił się gotowy obrazek. Brakowało czasu na dobre fotografie i pokazanie gotowego haftu .

detale
Piękne fioletowe hortensje oprawione w ramkę wiszą już na ścianie


Osobom, które lubią duże obrazki, polecam ten piękny wzór  Coricamo.  Serdecznie wszystkich pozdrawiam , dziękuję za każde odwiedziny i pozostawione dobre słówko :))

13 komentarzy:

  1. Obejrzałam kilka filmików na temat tej żywicy i strasznie mi się ta technika podoba. Z trudem się powstrzymałam żeby nie spróbować:))) Jestem ogromnie ciekawa Twoich prac.
    Hortensja jest prześliczna, cudna kolorystyka i staranne wykonanie.
    Miłego weekendu Elżuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja hortensja jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny obrazek - widziałam u koleżanki bransoletkę z zatopionymi kwiatkami - śliczna, ale ja też się powstrzymuję , i wchodzę dalej w szycie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest bajkowy, jak malowany ,ciekawa jestem pracy z żywicą ,jaką zdolniacha.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jestem dla Ciebie pełna podziwu. Przypominam sobie jak Ci pokazywałam na czym polega to stawianie krzyżyków. Teraz no cóż uczeń przerósł nauczyciela!! Ale na tyle Cię znam że wiem że jak się za coś bierzesz to musi to być wykonane perfekcyjnie i takie są te hortensje. Zachwycam się nimi, a oprawione na ścianie wyglądają perfekcyjnie!!
    Pozdrawiam i nadal podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obraz igłą malowany :) Cudowny haft !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ta hortensja, co za niesamowite kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ niesamowita kolorystyka w tym hafcie, piękny obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hortensje jak malowane. Wyszło Ci cudo i jeszcze w tempie do pozazdroszczenia.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Hortensje jak prawdziwe. Bardzo mi się podoba ten obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń