niedziela, 13 marca 2022

Marcowe kartkowanie

 Minął kolejny miesiąc. Tyle się wokół dzieje, że trudno nadążyć za każdą informacją.  Zbyt dużo smutku by to ogarnąć. Uciekam w swoje robótki by się wyciszyć. Nie zawsze to wychodzi tak jakbym chciała. Wciąż "dziubię' i dziurkuję wszystkie zmartwienia, to mnie uspokaja. 

Zatem znów będzie pergaminowo i kartki na marcową zabawę u Ani kartki wg mapki na rok 2022





Kolaż

 
Kochani trzymajcie się cieplutko, pozdrawiam Was bardzo serdecznie. dziękuję, że do mnie wciąż zaglądacie:))

16 komentarzy:

  1. Obie są śliczne Elżuniu ale druga podoba mi się nieco bardziej - to pewnie z tęsknoty za wiosną:) Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one piękne i eleganckie.Cudenka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki, piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu jak zawsze jesteś nieoceniona piękne ta Twoje kartki. Jak to dłubanie Cie wycisza to dłub ile wlezie, cuda z tego dłubania wychodzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie jak zwykle małe dzieła sztuki! Co do wyciszenia: mam to samo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki:)Fantastyczna technika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie też kwiaty Elżuniu i to jakie śliczne. Niech zawsze będą.

    OdpowiedzUsuń
  8. pergaminowe kartki są zawsze najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta technika ciągle mnie zachwyca.
    Piękne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie są zawsze zachwycające kartki, podziwiam. Ile w to trzeba włożyć pracy.
    To co się dzieje chyba wszystkich zniechęca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDNE!!! obie cudne - podziwiam nieustannie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycają! :) (zresztą jak zawsze ;);))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń