sobota, 15 czerwca 2019

Lato, chabry, paski i Flamingi

Kiedy otrzymałam od Ani przesyłkę z podarunkiem od  Coricomo, o czym pisałam w poprzednim poście, nie mogłam się oprzeć i szybciutko chwyciłam za igłę. Wszak lato się zaczyna a ja uwielbiam takie polne kwiatki. Hafcik jest niewielki
 szybko uporałam się, wyszyłam
 oprawione w srebrną ramkę.


Poprzedni haft , pierwszy tak poważny, Sal z Zegarem, wyhaftowałam całkiem sprawnie, świetnie mi się wyszywało  w towarzystwie naszych blogowych koleżanek.  ANIA zorganizowała kolejny
 Sal - Różowy Flaming, na który już się zapisałam. Zachęcam.
Sal odbywać się będzie za patronatem
Coricomo

Wszystkie zasady  udziału w Salu znajdują się TU
 Otrzymałam wszystkie zamówione i potrzebne akcesoria ze sklepu. Mogę zaczynać.
Póki co, jeszcze jestem myślami w morskich klimatach . Dostałam od  Marysi piękne wzorki w paseczki. Spodobały mi się  i długo nie musiałam się zastanawiać.
Tamborek i igła znowu poszły w ruch.
Oprawione w ramce trzy dziewczyny w marynistycznych strojach w otoczeniu natury





Moje letnie " dziewczyny w paski" powędrują na wyzwanie  u  Reni

Pozdrawiam serdecznie  w ten upalny wieczór. Miłej niedzieli . Dziękuję za odwiedziny:))

24 komentarze:

  1. Przepiękne hafty!!! Uwielbiam chabry więc one urzekły mnie najbardziej :)) Piękny, delikatny obrazek :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chabry są piękne, coraz mniej jest ich na polach, a to ze względu na środki chwastobójcze jakie stosują rolnicy na zboże. bardzo mnie kusicie tym flamingiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty w moim ulubionym kolorze wyglądają wspaniale! Pozdrawiam słonecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne hafty, a te paseczki są urocze. Cudnie wykonane i pokazane prace, są zachwycające i zapierające dech w piersiach. Podziwiam, podziwiam i podziwiać nie przestanę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafciki. Dziewczyny w ubraniach w paseczki zachwycają. Szkoda, że teraz nie widać już takich morskich bluzeczek! Sama chętnie bym się tak ubrała:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty- te marynistyczne i te bławatkowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te twoje hafty. Kocham bławaty. Oj ile ja się za dzieciaka wianków z nich nalotłam. I oczywiście z niecierpliwością czekam na flaminga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne chabry, zobaczyłam te piękne, niebieskie kwiatki u sąsiadki i muszę namówić ją na wymiankę ;-)
    Flamingi są zabawne, wyjdą Wam cudownie, tak jak zegary :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obrazeczki. Czekam na flamingi😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne hafty ale chabry podobają mi się najbardziej, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne hafciki,w oprawie są jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe hafty! Bławatki szczególnie mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty:))i pięknie oprawione:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, Ty masz chyba jakiś motorek, najpewniej napędzany słońcem:-) Piękne krzyżyki i pomysłowo oprawione. Chabry mam i ja ale tych pasków to Ci normalnie zazdroszczę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Elżbietko, oj pięknie. Chabry cudne, damy cudne i urocze no i miłej przygody z flamingami życzę. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chabry przepiękne, a dziewczyny jeszcze fajniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chabry rzeczywiście urzekające, a i panny cudne. Widzę, że cię haft na dobre wciągnął.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najwyraźniej Elżuniu pokochałaś te krzyżyki i to z wzajemnością :) Śliczne obrazki a te maleńkie chabry są urzekające.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne, obie prace, choć te letnie dziewczyny wyjątkowo przypały mi do gustu:)Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem kiedy Ty to wszystko robisz. Pięknie Elu i błyskawicznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń