niedziela, 20 grudnia 2020

Świąteczne pergaminki

 Oto kolejne kartki świąteczne na pergaminie. 

W tym roku miałam w ogóle kartek nie robić, ale wbrew temu, że to taki dziwny rok ..... postanowiłam mimo wszystko coś zmienić, chociażby po to, by innym sprawić radość.






Takich kartek powstało jeszcze sporo, wszystkie powędrowały w świat, wszyscy je już otrzymali. Niezmiernie mnie to cieszy, bo w roku poprzednim moje kartki dochodziły do adresatów z opóźnieniem miesięcznym.  Mogę powiedzieć śmiało, że poczta się spisała.
Kochani, trwa gorączka przedświąteczna i pewnie wszyscy jesteśmy trochę zabiegani. Zatem chciałabym dzisiaj wszystkim złożyć  serdeczne życzenia . Chciałabym również podziękować za to, że byliście ze mną przez ten 2020 rok , że zaglądaliście i zostawialiście ciepłe słowa, które motywowały mnie do twórczej pracy. Jestem Wam za to niezmiernie wdzięczna. Niech zatem te
 Święta Bożego Narodzenia przyniosą Wam spokój, radość, niech dostarczą tyle zdrowia, optymizmu, by wystarczyło na cały kolejny Rok 2021.

14 komentarzy:

  1. Prześliczne, świąteczne pergaminki Elżuniu.
    Dziękuję za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych, zdrowych Świąt. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu kocham Twoje pergaminki, są cudowne i te misterne cieniowania i koronki. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki są cudne, takie precyzyjne i kunsztownie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są przepiękne- jak dla mnie jesteś Mistrzynią pergaminków:)
    życzę zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych przy blasku choinki i rodzinnego ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego,nie mogę się napatrzeć 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne karteczki.:) Zdrowych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, błogosławieństwa Bożej Dzieciny oraz wszelkiego dobra w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są cudowne, brak słów zachwytu. Życzę spokojnych, radosnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki. Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownych świąt Elu - piękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczne są te kartki,ta technika niezmiennie mnie zachwyca a na ten Nowy Rok wszelkiej pomyślności,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i zachwycające są Twoje kartki. Na życzenia świąteczne już trochę za późne, ale z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzę dużo zdrówka i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające prace!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń