czwartek, 31 grudnia 2020

Szczęśliwego Nowego Roku 2021

 To już ostatni dzień tego roku. Był wyjątkowo trudny. To był dziwny rok.  Z pewnością zweryfikował moje spojrzenie na świat... Moim marzeniem jest by w nowym 2021  jak za sprawą magicznej różki zniknęły wszystkie smutki, obawy i troski. Życząc sobie i Wam aby dobre i pełne szczęścia  dni przeważały nad tymi bardziej zachmurzonymi...żeby było więcej uśmiechu, szczęścia, dobra i zdrowia. Miłości i ciepła w sercu..

 Szczęśliwego Nowego Roku 2021

 Dziękuje Wam za obecność w moim blogowym świecie, bardzo się cieszę, że spędziliście ten rok ze mną. Chciałabym jeszcze pokazać swoją ostatnia pracę świąteczną, której nie zdążyłam opublikować.

  Meery Christmas

Trochę detali w zbliżeniu


Happy New Year

7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego roku Elizo. Dużo zdrówka, radości i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elizko, życzę Ci samych dobrych i pięknych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ten Nowy Rok przyniesie nam głównie powrót do normalnego życia, bez lęku i bez izolacji. No i dużo zdrówka bo to wartość najcenniejsza. Szczęśliwego Nowego Roku Elżuniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżuniu ! samych dobrych dni w roku 2021

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu uwielbiam oglądać te Twoje wyszywanki. Po cichu mam nadzieję że i mnie się w końcu uda za nie zabrać, choć myślę, że takich ładnych to mnie się nie uda stworzyć . Wszak do Twojej perfekcji to mi jeszcze daleko.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby zdrówko dopisywało Tobie i Twoim bliskim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich Najbliższych w tym Nowym 2021 Roku. Haft przepiękny, cudny. Ta technika jest na mojej liście właśnie na 2021 rok.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że w tym roku uda nam się spotkać w realu, bo już bardzo, ale to bardzo tęsknię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie haftowana i zachwycająca świąteczna dekoracja. Życzę dużo zdrowia, szczęścia i radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń