poniedziałek, 7 grudnia 2020

Świąteczne wróżki

 Jak ten czas szybko umyka...

Wydawałoby się, że tak niedawno tu byłam, a jednak to już prawie miesiąc temu. Nie znaczy to, że w tym czasie leniuchowałam. Wręcz przeciwnie, powstało sporo prac w różnych technikach. Trochę haftowałam krzyżykami, trochę na płasko (embroidery) oraz tworzyłam moje ulubione pergaminki.

 Dziękuję Wam kochani, że zaglądacie .   

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje kolorowe, świąteczne wróżki na kartkach bożonarodzeniowych, które już poleciały w świat z życzeniami. Teraz śmiało mogę je zgłosić do zabawy kartkowej na miesiąc grudzień  u   Ani, 

a tematem była :   -     poinsencja    -    prezenty   -    złoty

Dwie kartki spełniają wymagania. Wróżka (poniżej)  siedzi na prezentach, na czapce ma upięty wianek z poinsecji, w ręku trzyma różczkę ze złotą gwiazdą, a kwiat poinsencji wycieniowany i wycięty z białego pergaminu w środku ma złote małe gwiazdki w środku. Tę wróżkę zgłaszam do zabawy

 

Poniższa również spełnia wymagania, prezenty są, poinsencja na papierze scrapbookowym ze złotymi kuleczkami w środku i złotą gwiazdką  obok wróżki.

Kolejne wróżki w świątecznym  klimacie.


i wszystkie razem

To już chyba na dzisiaj wszystko. Biegnę umieścić moje wróżki do żabki u Ani .

Pozdrawiam Was Kochani i zapraszam do kolejnego postu.

16 komentarzy:

  1. Prześliczne kartki Elżuniu, trudno wzrok oderwać. Ciekawa jestem czy grafiki to gotowce czy sama robiłaś? Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki. Jest w nich zawarta cała magia świąt.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka tu widzę, niesamowite karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są! Podziwiam twój talent w zakresie pergaminków, dla mnie to czysta magia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, małe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już drugi raz zaglądam do Ciebie! :) Jestem oczarowana Twoimi kartkami!! Wróżki są niesamowite, piękne!! Cuda!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne świąteczne kartki, prześliczne ażurkowe wzory i urocze obrazki- zachwycające pergamonowe prace. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, przepiękne, delikatne, zwiewne i wiele innych określeń pewnie mogłabym tutaj przytoczyć zachwycając się Twoimi pergaminkami. Napiszę więc tylko, że podziwiam i podziwiać nie przestanę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu zachwyciłam się Twoimi pergaminkami już dość dawno i wciąż nie mogę wyjść z zachwytu. To przepiękna i misterna praca. Jedna z tych cudowności własnie do mnie dotarła. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu Ty wiesz że Twoje pergaminki to ja mogę oglądać zawsze i nigdy mi się nie znudzę. Te wróżki wszystkie są cudowne, a tą pierwszą z mojej zabawy mam w domu i na żywo jest jeszcze piękniejsza. Dziękuję Ci bardzo za udział w zabawie i za te wszystkie cudowna kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te karteczki są prześliczne, a jedna z cudownych Wróżek sfrunęła już na moje okno. Stokrotnie Ci dziękuję nasza wspaniała WRÓŻKO! To dla mnie ogromna radość w tych trudnych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze kartki, wzroku nie można od nich oderwać :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne kartki :) co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń