piątek, 2 września 2016

Kartkowanie we wrześniu

Czas START jak napisała ANIA,  zabawa trwa dalej
Kartki Przez Cały Rok - Wrzesień.
W sierpniu tak się jakoś składało, że  dołączyłam
do zabawy dopiero w końcowym jej etapie,
ale teraz  sprężyłam się i kartki gotowe.
Tym razem  wszystkie prace będą na pergaminie.
Reniferki - pokolorowane delikatnie kredką akwarelową,
( powtarzam tę kartkę co roku dla moich przyjaciół,
a i mnie  samej podobają się te reniferki)
 Koronka  świetnie się prezentuje na białym pergaminie,
(przygotowuję kilka wzorów na zapas - teraz się przydały)
Zając wielkanocny z jajem, pokolorowany od spodu
( biedaczek leży od wiosny, bo do nikogo nie zdążył
"pokicać" na Wielkanoc, a teraz pasuje do zabawy)
 Jeszcze tylko kolaż
no i  banerek
Pozdrawiam Was, dziękuję za odwiedziny i każdy wpis pod
postem:)) Miłego wypoczynku weekendowego!!!



35 komentarzy:

  1. Przecudne pergaminki :-))) Najbardziej zachwyciły mnie te reniferki i koronki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elizo,ale ekspres. Kartki pergaminowych są cudowne i ta koronka tak delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie mogę Elu .. ledwo co ogarnęłam sierpniowe podsumowanie a Ty już gotowa?? jesteś szybsza od moich myśli co mnie cieszy niezmiernie. W mojej skali ocen zabrakło dla Ciebie oceny , bo sześć to jest za mało . Twoje kartki to mistrzostwo świata a koronka... o matko powaliła mnie Jest przepiękna.
    Elu dziękuję Ci za udział w zabawie , czuję się zaszczycona że mogę w niej oglądać takie cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kartki są CUDOWNE!!!
    Brak mi słów.
    Z pewnością jeszcze kilka razy zajrzę, aby się pozachwycać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne piękne pergaminki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę, już? Elu działasz jak błyskawica. Twoje kartki nie mieszczą sie w żadnej skali ocen. Są przepiękne i delikatne jak mgiełka. Talent wrodzony jak nic. Zaczynam Ci zazdrościc umiejętności. Ach jo! Buziaczki Elu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale spryciula z ciebie 😉 A jakie piękne kartki zaserwowałas. Mistrzostwo w pergamano 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu jak dla mnie rewelacyjne kartki, a reniferki wręcz zachwycają:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej Eluś z zachwyty wzdycham tak że aż mi tchu brak więc jak tu wpdaniesz i zobaczysz mnie leżącą to proszę reanimuj kolejną porcją swoich arcydzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hi Ela,
    you made 3 wonderful creations, sooo beautiful,
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pomysłem i misternie wykonane karteczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak to zrobiłaś tak szybko? Twoje pergaminki Elu są najwyższej klasy, wszystkie karteczki są prześliczne. Zauroczyła mnie dziś koronka, prawdziwe cudeńko. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki w cydnej technice,bardzo szybko się uwinęłas :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierniczę Elu a Ty już ,ja dopiero co tematy poczytałam ..Kochana pergaminki są cudne,jesteś mistrzynią tej techniki i udowadniasz to za każdym razem .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki co jedna to piekniejsza, i jak szybko, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki wszystkie bez wyjątku.Takie cudeńka zawsze mogę podziwiać. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się napatrzeć na te pergaminowe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Superaśne karteczki! Pozdrowienia z Białorusi)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale przepiękne są... WSPANIAŁE !!! cudo, podziwiam i szacun !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pergaminki są cudne.Kartka z koronkami jest śliczna, ale gdy pomyślę ile kartek ozdobiłabym tymi koronkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki - ciekawa technika :) Nie próbowałam jej jeszcze, niełatwo chyba takie cuda stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pergaminki zawsze mnie zachwycają, nie inaczej jest w przypadku Twoich prac. Te reniferki są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj takie pergaminowe kartki zawsze mi się podobały:) A Twoje są rewelacyjne:) zwłaszcza reniferki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki ... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycające---wszystkie,w życiu nie potrafiłabym wskazać która ładniejsza,są przecudne,brak słów na określenie,to prawdziwe mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycające pergaminki, pełne uroku i finezji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń