poniedziałek, 5 września 2016

Parasol

Powiedzenie "parasol noś i przy pogodzie" dzisiaj się
 sprawdziło. Wczorajsze burze poczyniły wiele strat,
 a mnie wyłączyli internet. Swój post z kolejną inspiracją
na blogu CS musiałam opublikować z opóźnieniem,
bowiem usilnie szukałam dostępu do sieci.
 Oczywiście zmokłam  doszczętnie, bo parasol został
 w domu. Przygotowałam kartkę z parasolem i świetnym
 stempelkiem, bardzo pasującym do mojej dzisiejszej
 sytuacji...






Dziękuję za każde słowo, które tu zostawiacie.
Pozdrawiam i miłego tygodnia!!!

16 komentarzy:

  1. piękna kartka, sentencja ze stempelka tez mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Ela,
    love the umbrella on your wonderful card, it's amazing..
    hugs,
    Ans

    OdpowiedzUsuń
  3. Z parasolem, a pełna słońca! Prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudna ta karteczka! Z takim parasolem deszcz nie straszny wcale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha a ja ostatnio jako jedyna miałam parasol i się z moich towrzyszy śmiałam,że przezorny zawsze ubezpieczony.
    Elu karteczka cudowna.
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takim parasolem i deszcz niestraszny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna karteczka !!!Parasol nadaję jej uroku i oryginalności :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu kolejna piękna kartka , Mimo tego parasole bije z niej takie słoneczne ciepło, Świetne kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu pieknie. karteczka zachwyca ciepłem barw i delikatnością wykonania. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, no rzeczywiście karteczka pasująca do deszczowej pogody;)Ale na szczęście parasola nie zabrakło;) Karteczka śliczna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna karteczka świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Radość i optymizm biją z tej kartki - cudna jest ;-)))
    Tak sobie pomyślałam... skoro lubisz sówki... to może kilka Ci podesłać??

    OdpowiedzUsuń