sobota, 17 września 2016

Poszyłam sobie

Od dłuższego czasu piętrzyły się "szyciowe poprawki".
rozerwane spodnie, skrócenie spódnicy, wszycie suwaka,
itp., itd...  Jak już usiadłam do maszyny, to  nie mogłam
od niej odejść. Poszperałam, poukładałam , poprzekładałam
 materiały no i ... w ręce wpadł mi  kawałek materiału
(flanelka w centki).  Prawie natychmiast wiedziałam
 co z niego uszyję. Bo "centki" to kolejny temat w zabawie
kolorystek u Danusi. Rozłożyłam go na stole, z  kawałka
 czarnego materiału wycięłam takie "stworzonko", przypięłam
do tkaniny  szpilkami
Dwa paski czarne, połączyłam od spodu z resztką materiału
w centki i przeszyłam po bokach
 dokładnie poprzeszywałam brzegi, by się lekko strzępiły
 
Paseczki sprytnie  ułożyłam i... już pewnie wiecie , że to
 torba na zakupy z kotem w roli głównej
Kotek dostał oczy z guzików białych  i całość gotowa
Torebka poleciała już w świat do wielbicielki kotów,
i mam cichą  nadzieję, że się spodobała.
 A Wy co sądzicie o takim wykorzystaniu  skrawków
materiałów? Torbę zgłaszam na Cykliczne Kolorki
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)
Pięknej pogody i wspaniałego wypoczynku weekendowego!


40 komentarzy:

  1. Świetna torba! Na pewno się spodobała nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, mnie też się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!
    Czy Ty czegoś nie potrafisz zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elizo fantastyczna torba. Można powiedzieć,że z" pazurem". Pomysł bardzo fajny wart wykorzystania. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba Elu i idealnie pasuje na wyzwanie. Dobrze sobie radzisz z szyciem, ja tego nie znoszę. Maszynę rozkładam tylko wtedy gdy nie mam innego wyjścia. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba :) Cętki idealnie pasują do kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba świetna.Ja też szyję:-) skracam sukienkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu torba jest śliczna i muszę przyznać,że mnie zaskoczyłaś szyciem .A jak temu kociakowi świetnie guzikowe oczy się błyszczą .
    Jak nic zadanie zaliczone a ja dziękuję za Twój udział w niej .
    Pozdrawiam ciepluśko,buziole wielgachne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na cętki, a torba wyszła świetna , energetycznie i drapieżnie. Fajnie że masz już zaliczona zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba i bardzo pomysłowa. Podobają mi się oczy z guzików i ogon przechodzący w uchwyt torby.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie ją wymyśliłaś! Jesteś niemożliwie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza torba na zakupy - tylko pozazdrościć obdarowanej wielbicielce kotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ale fantastyczna, po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu kochana torba wyszła rewelacyjna , na pewno spodobała się nowej właścicielce :***

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli chodzi o wygląd, to jest to dla mnie istna petarda energetyczna!!!
    jeśli o wykonanie - pełny profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu, muszę przyznać, że z tej szyciowej strony, to Cię nie znałam. Torba wyszła świetna, a czytając początkowy wpis, myślałam, ze to poszewka na jaśka będzie. Zaskakujesz bardzo pozytywnie.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torba pozdrawiam😊☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Znakomita torba! Bardzo mi się podoba! Też myślałam, że poducha z tego wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba wyszła pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że chodzę na zakupy z koszem ... bo też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu, torba z czarnym kociakiekm super! No, że kartki piękne robisz, to wiem. Ale, że i szyć potrafisz nie wiedziałam?! I to profesjonalnie?! Pozdrawiam Cię gorąco zdolniacho;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł na torbę i wykonanie super :) już czekam na kolejne twoje dzieła uszyte na maszynie :) pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudna torba! Gratuluję pomysłu i wyko nania. Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna torba. Taka drapieżna :)
    Super pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. trafiłaś w punkt w mój gust ! jestem zachwycona torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Elu uwielbiam takie torby, a ta jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna torba! qrcze, już kombinuję i chcę sobie uszyć podobną!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłowa kocia torba w cętki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna torba, niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna torba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna torba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba wyszła świetnie-na pewno się spodoba;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna ta torba,kawałeczek materiału w zdolnych łapkach potrafi zmienić całkowicie swoje oblicze

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł i świetna torba:)))
    Pozdrawiam jesiennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna torba z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba wyszła super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń