poniedziałek, 21 stycznia 2019

CD krzyżyków

Ot i znowu one , krzyżyki..
 Kolorowe mulinki w towarzystwie igły wciąż "zaprzątają" moją głowę i...ręce
Kiedy na Pintereście zobaczyłam ten uroczy wzór, nie mogłam się oprzeć by go nie przenieść na kanwę.
 zaczęłam od jajeczka
 kurczaczek
 teraz baksthicze
 i gotowe
 kurczaczek powędrował do rameczki
 Będzie jeszcze drugi kurczaczek z jajem do kompletru. 
Na dzisiaj to wszystko. Dziękuję że wciąż mnie odwiedzacie i swoimi ciepłymi slowami zachęcacie do dalszego robótkowania:))) 
Wszystkich serdecznie pozdrwiam i życzę cudownego tygodnia!

16 komentarzy:

  1. Wzór i Twoje wykonanie - świetne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu cudowny ten wzorek i szacun wielki za wyszywanie z biało-czarnego schematu , rzadko z takich wyszywam . A efekt końcowy WOW.. rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wzorek, pięknie wyszyty i zaprezentowany.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór i piękny obrazek powstał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik wielkanocny. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie uroczy wzorek. Dwie wersje w innych kolorach jako komplet czy takie same dwie prace ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kurczaczek, to śliczny i radosny obrazek.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękny wzór, ale Twoje wykonanie jest perfekcyjne. Cudnie wygląda w tej prostej ramce. Świetna praca, podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I święta mogą już nadchodzić :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kurczaczek wymiata ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodki ten kurczak, nie dziwota, że Cię skusił. Haftujesz już jak prawdziwy ekspert, podziwiam postępy i cierpliwość do tych back-stichy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna robota a kurczaki rewelacyjne są. Pi3knie Elu, pięknie.Idziesz jak burza. Nie nadążam z komentarzami. Buźka.

    OdpowiedzUsuń