niedziela, 26 lipca 2020

Ciemierniki oprawione

 Mój haft  purpurowe ciemierniki, które były tematem do
  WYZWANIA wspólnego  haftowania na 2020rok- W Kreatywna.TV TU
doczekał się oprawy.   .
wzór  Coricamo -  "Purpurowe ciemierniki" 
Przypominam, że haft skończyłam w maju i wyglądał tak :
Wybrałam białą ramkę o rozmiarach - 30x40.
Z szarego kartonu wycięłam dodatkową ramkę- passepartout,
 włożyłam ją pod plastikową szybkę, która niestety nie dolega dokładnie do ramki
i trochę się marszczy pośrodku.
 Muszę chyba zmienić  ramkę wewnętrzną na sztywniejszy karton,
 albo zmienić ramkę na inną.
 Obrazek za szkłem trudno fotografować, ponieważ ciągle robią się jakieś refleksy...
Jednak z  samego haftu jestem bardzo zadowolona , bowiem to jeden z pierwszych
 tak dużych haftów, który udało mi się go ukończyć.
banerek do zabawy
Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)))

9 komentarzy:

  1. Haft jest przepiękny, faktycznie widać marszczenie, ale to na pewno raz dwa da się wymienić. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Malujesz igłą nieprawdopodobnie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta kartonowa rameczka jest zbyt duża i faluje się w zewnętrznej, spróbuj przyciąć odrobinę.

      Usuń
  3. Pięknie, możesz spróbować sobie zamówic gotową ramkę passe pod wymiar i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bukiet, gratuluję szybkiego ukończenia.
    Ja haftów nie daję pod szkło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft !!! rewelacyjnie wygląda w tej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już patrząc na początkowe etapy wiadomo było, że efekt będzie cudny!
    Ciągle to powtarzam ale ty jesteś tytan pracy! <3

    OdpowiedzUsuń