niedziela, 26 lipca 2020

Polne kwiaty

Jak pamiętacie Ula na swoim blogu  ogłosiła hafciarskie wyzwanie#13 
którego tematem były:
-    Polne kwiaty    -
Zachęcona  przez moje blogowe koleżanki, które wiedziały o moim zaczętym hafcie, zmobilizowałam się i skończyłam  haft w dość szybkim tempie jak dla mnie,
bo w półtora miesiąca. Wyhaftowałam dość duży obrazek - 28x39cm.
 Nie było łatwo, bo trzeba było haftować nitkami łączonymi, trzema i czterema równocześnie, jednak poradziłam sobie i prawie pod koniec terminu  zgłosiłam swoją pracę.
Efekt zaskoczył mnie samą,bo  wyhaftowany i oprawiony obraz (LINK) prezentuje się cudnie..

Na początku lipca zostały ogłoszone wyniki wyzwania.
Z wielu nadesłanych, pięknych prac haftujących koleżanek moja praca została wyróżniona.
Bardzo dziękuję za wyróżnienie i przyznanie mi nagrody, której sponsorami
  tego wyzwania są:
 pasmanteria  Haftix   oraz  needleart.
Oczywiście ogromnie się cieszę, bowiem igiełka mnie polubiła i haftowanie
sprawia mi dużo radości. Otrzymałam już kod do realizacji nagrody
 i zabieram się za złożenie zamówienia.

DZIĘKUJĘ

Ula na swoim blogu ogłosiła kolejne  HafciarskieWYZWANIE #14
 Zachęcam i zapraszam do ULI, warto wziąć udział,
 bowiem są wakacje i wiele osób urlop spędza nad morzem,
a temat wyzwania jest bardzo ciekawy.
Pozdrawiam wszystkich  bardzo serdecznie.
Wspaniałych wakacji Wam życzę!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję , bo piękna praca , no i kolejne wyzwanie morskie czeka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne są Twoje kwiaty, gratuluję nagrody, która jest w pełni zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam Ci lu że ten obrazek jest piękny i zasługuje na podium. Super, że udało Ci się skończyć o czasie. Gratuluję wygranej, jak najbardziej zasłużona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było innej opcji, ten haft jest najpiękniejszy :-) Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluję! Kwiaty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń