poniedziałek, 16 listopada 2020

Frywolnie

 Dla odmiany wzięłam w ręce czółenka i troszkę posupłałam kolorowe niteczki. Powstała bransoletka w kolorze morskim  z mnóstwem koralików.

 wg wzoru Elżbiety Kamińskiej  - "Słodki pażdziernik " 

zdjęcie bransoletki na tle rozłożonych żółto - pomarańczowych jesiennych liści podkreśla kolor  nici

W duchu poparcia dla strajkujących kobiet zrobiłam  jeszcze  " czerwony piorun" wg wzoru  od Justynki - mojej nauczycielki  frywolitki 

 a tak prezentują się wycięte pioruny na jesiennych listkach klonu

Moja kolejna praca, którą tu pokażę będzie w tematyce haftu płaskiego, bowiem to on zajmuje mi teraz najwięcej czasu. Wam kochani dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Do zobaczenia. Bądźcie zdrowi.

10 komentarzy:

  1. Brawo za piorun, mały gest a jakże wymowny. Bransoletka prześliczna!
    Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje prace, a pioruny niech przebiją chmury i przyniosa nowe jutro. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka! Brawa za piorun!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka, piękny kolor czekam na ten haft płaski, ostatnio też mnie to interesuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jestem zauroczona. Jak sobie pomyślę o naszych początkach w tej technice to aż mnie skręca, że ja taka ciemna a Tobie poszło wyśmienicie. Ta bransoletka zrobiona po mistrzowsku, Jest cudowna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu już wiesz, ze podziwiam każda Twoją pracę. Wszystkie są perfekcyjne i wspaniale wykonane. ta bransoletka frywolna jest tego dowodem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cię wchłonęła ta frywolitka!
    Piękne rzeczy wychodzą.
    Tylko patrzeć i podziwiać <3

    OdpowiedzUsuń