niedziela, 8 listopada 2020

Październikowe astry

 Kolejny temat kartek na październik  to:

Astry - Brązowy - Paski

Jak co miesiąc, postanowiłam na zabawę u Ani wykonywać kartki na pergaminie.

Kartki wykonane tą techniką najlepiej wyglądają na tle ciemnych kartoników.  Trochę trudności sprawiły mi te paski. Jak je umieścić, by nie zepsuły efektu wycieniowanego wzoru. Męczyłam się już przy samym wzorze. Udało się te paski wpisać poza kołem, na którym narysowałam astry. Po naklejeniu pergaminu na brązowy kartonik, postanowiłam całość przykleić na pastelowo brązowych paskach. Ponownie wszystko przykleiłam do kartonika brązowego w odcieniu kawy mlecznej. Czy mi się udało i czy moje kwiatki przypominają astry? Ania oceni.


Na spodzie wyciętego koła umieściłam kolorową kalkę z kwiatami, zaś na wierzchu narysowane i podmalowane kredką moje astry w kolorze różowym z odcieniem fioletu.

Banerek na miesiąc październik
Na dzisiaj to już chyba wszystko. Póki co rozkoszuję się urokami naszej pięknej, kolorowej jesieni spędzonych w ostatnich dniach na łonie natury 

 Kochani dziękuje serdecznie za odwiedziny i miłe słowa, które tu zostawiacie;)))

13 komentarzy:

  1. Astry przepiękne Elu, jak dla mnie mistrzostwo świata! A jesień cudna i ciągle czaruje, chociaż dzień już niestety zbyt krótki bym mogła się jej urokami w pełni delektować.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No takiej pięknej karteczki to w zyciu nie zrobię- brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu już sama nie wiem co bardziej podziwiać. Twoje cudna zdęcie polskiej złotej jesieni czy też tą zjawiskową kartkę. Jeżeli chodzi o pergaminowe kartki nie masz sobie równych. Cudowne są te kolorowe astry i cudowna kartka z nimi. Jestem jak zawsze zachwycona.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. poradziłaś z tymi paskami super, tez robę na pergaminie, ale te paski mi zupełnie nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo! cudo po prostu stworzyłaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że przypominają, a karteczka - jak zwykle przepiękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergaminowe astry, to mistrzostwo świata. Podziwiam misterność Twojej pracy, samych astrów, ale i tych ramek brzegów i wszystkich wzorów. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna karteczka z cudnymi astrami a na zdjęciach słoneczna piękna złota jesień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne astry na tle "babcinej firanki" <3
    Podziwiam tę misterną dłubaninę.

    Wycieczki do lasu zazdraszczam, jakośmi ciągle nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  11. O WOW ale cudna :)
    Piękne fotki ze spaceru

    OdpowiedzUsuń