poniedziałek, 9 listopada 2020

Na tomborku

 Igiełka znów śmiga i wyznacza mi nowe ściegi .
 Wzorki / przedrukowane z Pinteresta/, przeniesione na kawałki materiału i umieszczone na tamborku zapełniają się na kolorowo. 
Oto moja inspiracja taka trochę jesienna, bo wokół pięknie i bardzo kolorowo.

poszczególne detale



Mój skromny embroider powędrował już w świat i jak mi wiadomo wisi na ścianie.
Kolejny wzór na  tamborku w trakcie pracy. Brzegi osłonięte kolorowym materiałem, by nie poplamić i uszkodzić już zaczętej robótki. Ukończony zamieszczę w kolejnym poście.

Bardzo Wam dziękuję, że wciąż zaglądacie na mój blog. Dziękuję :))) za każdy zostawiony komentarz.

12 komentarzy:

  1. Zapewniam na żywo wygląda jeszcze ładniej.. tak on wisi na mojej ścianie i codziennie go podziwiam. Zauroczył mnie cały a zwłaszcza ten napis. Jest wyszyty perfekcyjnie, maszyna by się go nie powstydziła. Elu dziękuje za ten cudowny upominek , w końcu mogłam pomacać na żywo Twoje dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelny i śliczny haft Elżuniu.
    Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tworzysz tą igiełką i niteczkami.
    Przepiękny jesienny hafcik. I ten kolejny równie cudnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace , coraz więcej widzi się haftu płaskiego na tamborkach

    OdpowiedzUsuń
  5. i znowu piękność,podziwiam z rozkoszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przepiękny jesienny tamborek stworzyłaś, cudnie Ci te hafty wychodzą. Wiem, że są okupione pracą i skupieniem, bo samo nic się nie zrobi. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie haftowana, delikatna i radosna jesienna inspiracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, cóż za seryjna produkcja a każdy inny
    a każdy kolejny piękniejszy...
    Widzę, ze bakcyla załapałaś na tę formę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam każdą pracę, każde Twoje dzieło, tak bo to wszystko, to prawdziwe dzieła.

    OdpowiedzUsuń