piątek, 12 lutego 2021

Serce, serduszko, serducho

Już za kilka dni Walentynki,

  to dobry czas na tworzenie serduszek. Mnie spodobały się te frywolitkowe wzory i z ogromnym zapałałem zrobiłam ich kilka. Dodałam sznureczki uplecione również na czółenkach i wyszły zakładki.

 wzorki serduszek pochodzą z Pinteresta


kolejne zakładki wykonane na czółenkach  wg projektu Ewy Wasyliszyn


 W następnym poście  pokażę  serduszka wykonane techniką na pergaminie.
Zatem pozdrawiam Was Kochani bardzo serdecznie, dziękuje za odwiedziny i każde słówko, które  tu zostawiacie :))

8 komentarzy:

  1. Elu zaczarowały mnie te Twoje serduszkowe zakładki. Nie masz już żadnych problemów z frywolitka , już prawie mistrzem jesteś w tej technice. A zdjęcia.. cud, miód i orzeszki. Barwo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Podziwiam umiejętności.
    Czółenka kupiłam już dawno, zaczęłam naukę od kółeczka i porzuciłam, nie wyszło ładnie i chyba jakoś odwrotnie. Patrząc na Twoje zakładki mam ochotę zacząć naukę od nowa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, urocze i idealne na Walentynki i nie tylko :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , na razie ucze się szydełka, co z tego wyjdzie nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne jak na frywolitki przystało, rozgrzewają serce i cieszą oczy. Brawo Elu:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka stała się Twoją kolejna techniką, w której już osiągnęłaś mistrzostwo. Serduszka są urocze i bardzo delikatne. Brawo Elu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna aranżacja delikatnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitka sama w sobie jest przepiękną dziedziną rękodzieła,a te serduszka to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń