niedziela, 14 lutego 2021

Wyjątkowy dziń

14 luty WALENTYNKI 

to dzień pełen miłości. 

Na tę okazję zrobiłam kilka serduszek. Pierwsze bardzo ażurowe

Na roboczo było tak
Miałam ogromny problem by przewlec przez te małe dziurki z ząbkami czerwony sznureczek.Trochę czasu mi to zajęło. Po długich minutach udało się. Jestem, nie skromnie mówiąc, dumna z siebie, bo nie rozerwałam nawet odrobiny tego delikatnego kawałka kalki.

Drugie serduszko

Trzecie serduszko

 
 Czwarte serduszko

Życzę wszystkim pięknego dnia.
Pozdrawiam Was Kochani i tulę z MIŁOŚCIĄ :)))

8 komentarzy:

  1. Elu leże i podnieść się nie mogę z zachwytu. Cudowne sa te Twoje serduszka . W tej technice też jesteś Mistrzem nie do pobicia. Podziwiam Twoją precyzje i dokładność od dawna. A te wzory są genialne. Nie potrafię wybrać tego naj bo wszystkie mnie zachwycają ogromnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te serca, większych cudeniek na Walentynki próżno szukać... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem jak Ania Iwańska- leżę na podłodze z wrażenia! Co za cuda!!!!!!! Brak mi słó! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu śliczności, troche mam na boku pergamin, ze względu na bolący nadgarstek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Zachwycające są Twoje serduszka, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne serduszka Elżuniu, misterne i bardzo efektowne. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ misterne i wspaniałe pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie cudne Elżbietko, misterne, piękne, delikatne, mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń