wtorek, 19 sierpnia 2014

Bukiecik kwiatów

Nareszcie jestem.
Moja  niedyspozycja zdrowotna na chwilę mnie
wyeliminowała z życia "blogowego", ale  teraz może
 być tylko lepiej i obiecuję Was odwiedzić
i nadrobić zaległości.
Bardzo  Wam Kochani  DZIĘKUJĘ, że jesteście ze
 mną na blogu, odwiedzacie mnie tak licznie,
 świadczy o tym choćby ostatni post, który poszybował
na najwyższe miejsce w popularnych postach,
 oraz, że zostawiacie tu tyle przemiłych słów.
Przesyłam buziaki i bukiet  kwiatów
 Jest to dla mnie
niesamowity bodziec, by tworzyć i  pokazywać  nowe rzeczy.
Cieszę się, że wciąż mam nowych Obserwatorów.
Na początku chciałabym  się pochwalić, iż zrealizowałam
bon od eko-deco  - za Wyróżnienie #7 w SZUFLADZIE 
 
i... mam  nadzieję, że wkrótce pokażę  nowe prace
z wykorzystaniem pięknych " tekturek"
- oto one -
biedroneczki na szczęście
kilka detali z bukietu kwiatów
 

 
 
Dziękuję za Waszą obecność, serdecznie pozdrawiam
i życzę pięknego tygodnia :)

38 komentarzy:

  1. Śliczny bukiecik, cieszę się , że wróciłaś do życia blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatuszki gratuluję wygranej , na pewno powstanie coś ładnego

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten bukiecik :)))
    zdrówka życzę i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny bukiet, każdy detal wygląda niezwykle, razem dają niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny bukiecik i te biedronki. Taki dopracowany :) Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wracasz - zwłaszcza tak śliczną pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek, zrobiony pięknie i starannie quilling. Fajnie że już lepiej ze zdrowiem i do nas wróciłaś. Masz piękne nowe przydasie, gratuluję bonu, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby kilka kolorowych papierków, a umiejętne połączenie zdolnymi łapkami i bukiecik cudeńko :) Gratuluję wygranej, szczególnie mi się podobają sówki i koniki na biegunach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello dear Eliza!
    Beautiful photos darling!
    Thanks for sharing!
    I wish you a nice day!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Eliza,
    Nice to have you back, beautiful cardboards, can't wait for new creations, hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet jest zachwycający! Gratuluję udanych zakupów i czekam na nowe, wspaniałe prace.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknych kwiatów to nawet chyba w raju nie było:-)
    Super, że znów tworzysz, bo dla nas to miód na serca skołatane codziennością!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale kwiaty , takie jak lubie najbardziej , stokrotki , mlecze (nigdy nie uzywalam nazwy mniszek )zawilce .Przynajmniej ja je widzę :) Wspanialy wiosenny bukiet .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jaki piekny bukiet , juz dawno nie robiłam nic quillingowego, chyba trzeba to nadrobić :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Eliza this is truly a stunning piece of art. I just adore the flower arrangement and the little insects you added.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiet.Jak patrzę na Twoje prace,to zachciewa mi sie pozwijać,ale jak tylko wyciągne paski,to mnie od nich odpycha.
    Może jak powyplatam to co mam zaplanowane, wrócę do quillingu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w Twoich pracach! Cudny bukiecik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, jaki śliczny bukiet!:) Więcej, więcej!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ dużo mozolnej pracy wykonałaś, a efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kompozycja, dobrze, że zdrowiem już lepiej i będziesz mogła znów tworzyć piękne kartki. Gratuluję wygranej i cudownych zakupów:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny efekt mozolnej pracy,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na tekturkowe kompozycje. Nigdy czegoś takiego nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wat weer super mooi, mijn complimenten wat een arbeid.

    Groetjes Marian

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, ze już czujesz się dobrze. Czekam na nowe prace i pozdrawiam w imieniu swoim i koleżanek z Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hand-made na najwyższym poziomie - wszystko super do siebie pasuje, poza tym idealnie dobrałaś dodatki drukowane - całość na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. :-) Czekam na dalsze piękne prace. Biedronki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój bukiet kwiatów jest po prostu cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z moim quillingiem przy Tobie się chowam :D swoją drogą baaardzo dawno nie zrobiłam pracy w tej technice...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda świetnie - te kwiatuszki i biedronki - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna łączka. chylę czoła, tyle elementów i taka precyzja!!! :D

    OdpowiedzUsuń