poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Zaproszenie na herbatkę

W lipcu zaprosiłam  moje wyjątkowe koleżanki na
imieninową herbatkę. Obydwie uwielbiają ją pić
w porcelanowych filiżankach. Tak się złożyło, iż
koleżanka Daga na swoim blogu pokazała wykonaną
nową kartkę - "chińska porcelana".
Bardzo spodobał mi się jej projekt i wykonanie. 
 Postanowiłam ją powielić  i wręczyć  moim koleżankom.
Były zachwycone. Herbatka była pyszna. Spotkanie się udało.
Dzięki uprzejmości i zezwoleniu blogowej koleżanki dagi 
mogę teraz pokazać kartki w moim wykonaniu. 
 Użyłam białego, niebieskiego brystolu, serwetki
do decoupage, na których narysowałam filiżanki i czajniczek,
  delikatnie przykleiłam klejem by się nie rozerwały,
kwiaty powstały z pasków do quillingu
 
 
 
 
 

 
 
 
To już wszystkie zdjęcia  kartek . Przyznacie, że pomysł
Daga miała świetny. Bardzo dziękuję za możliwość
 ich pokazania. Serdecznie Was pozdrawiam, dziękuję
 za odwiedziny, pozostawione słowo.  


29 komentarzy:

  1. przyznaję pomysł świetny a wykonanie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny pomysł.......i wykonanie oczywiście też.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw herbaciany przepiękny , czarny kontur dodał charakteru :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zaproszenie na herbatkę, super pomysł i wykonanie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim otoczeniu można pić...wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu cudne :)
    najmocniej przepraszam ale przez jakiś czas jeździliśmy drugim autem a paczka dla Ciebie została w bagażniku w piewszym i wczoraj sprzątałam i przypomniało mi się że jej nie wysłałam ..zaraz biegnę po zakupy to zahaczę o pocztą i zaraz ją do Ciebie poślę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo miły gest a karteczki są śliczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh wow, another lovely card. You have many great ideas. Congratulations !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh wow, another lovely card. You have many great ideas. Congratulations !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł, piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Eliza,
    wow..such beautiful cards, love the quilling flowers,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło, że moja karteczka wpadła Ci w oko i wzór Tobie przypadł do gustu. A jeszcze bardziej dziękuje za maila . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam twoje kartki , ale te mnie powalily .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki wyglądają ślicznie, bardzo fajnie że są takie kolorowe no i że herbatka się udała :) uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear Eliza!
    I love your tea service!
    A wonderful day my dear!
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  16. najważniejsze żeby sie spotykac z przyjaciółmi ...
    a kartaka/zaproszenie swietne

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest prześliczna.Ten czajniczek wygląda niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł swietny a efekt zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  19. Just stunning Eliza. I adore the way you have done the wording.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    OdpowiedzUsuń