sobota, 23 sierpnia 2014

Wchlarz japoński i...


Praca, nad  którą dość długo pracowałam  została ukończona
i wraz z innymi została wysłana, dotarła do adresata,
mogę zatem wszystko pokazać .
Na kalce wycieniowałam wachlarz, pomalowałam
 kredką akwarelową kwiaty oraz ptaszki na gałązce.
Całość przykleiłam do papieru scrapbokingu" Lemonade" 
    4 Nineyard  4, i na początku wyglądało to tak 
 
Poskręcałam trochę pasków w odcieniach zielonych
i zaczęłam przyklejać po kolei listki i gałązki
 
Dalej zajęłam się skręcaniem kółeczek 

powstały kwiatuszki mniejsze i większe


 ptaszek również wzbogacił się o kolorowe skrzydełko,
 ogonek, dziobek i oczko
 

 dół wachlarza
 


 
 
Całość została oprawiona w  białą ramkę
serduszko na pergaminie (wzór z pergamano)
detale 

oraz pudełeczko wykonane z recyklingu i poskręcanych
pasków quillingowych ułożonych w kształcie serca
 

 Wszystkie pokazane prace powędrowały do
Basi , która  przysłała mi  swój tomik poezji
 oraz
własnoręcznie wykonaną deseczkę z motywem moich
ulubionych maków, tutaj można oglądać jej prace. 
Bardzo dziękuję Basi za tak wspaniały podarunek, mam
 nadzieję, iż  moje prace będą również cieszyły jej oczy.
Pozdrawiam wszystkich , dziękuję za odwiedziny
i pozostawione słówko:)


34 komentarze:

  1. Wszystko cudne, ale w wachlarzu się zakochałam śmiertelnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite prace, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale .Wachlarz to arcydzieło ,kartka tez ,a opakowanie z serduchem majstersztyk.Chylę czola.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest .....brak mi słów....mistrzostwo, zachwycam się zawsze Twoimi pracami...pięknie to wszystko wymyśliłaś i wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow,coś cudownego!!!Uwielbiam prace z pergaminu,a Twój wachlarz jest magiczny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace. Są zachwycające, każda bez wyjątku. Jestem pod ogromnym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam i leżę z wrażenia. Wszystkie Twoje dzieła są wspaniałe ale ten wachlarz naprawdę powala na kolana. Zazdroszczę umiejętności i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, super są wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi Eliza,
    you really made masterpieces, they are stunning, hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  10. O matulu jakie to wszystko jest cudowne,wachlarz prześliczny .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace, a wachlarz jest cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, podziwiam i podziwiam! Wszystko piękne ale wachlarz jest prześliczny!!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca, wygląda po prostu genialnie :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowne prace, ale wachlarz- genialny, oszałamiający-brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze raz serdecznie dziękuję a dziś na moim blogu królują Twoje przeccccccccccccccccudne cudeńka:))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello dear Eliza!
    Wow how did you do these artistic works are beautiful!
    Beautiful Sunday dear!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  17. wachlarz zawładnął moim sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne prace, wachlarz imponujący - wersja z malowanymi kwiatkami również była śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elizko brak mi poprostu słów twoje prace są przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wauw Eliza, these are beautiful creations.
    Greetings, Danoesja

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne karteczki, wykonane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ale czad, wachlarz jest przepiekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prace,jesteś mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful artworks!!! Eliza!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu, to, co Ty tu pokazałaś to jest niesamowite! Po prostu mistrzostwo świata! Połączenie pergamano i quillingu jest cudne!

    Dostała wczoraj Twoje dzieło! Oniemiałam normalnie! Nikt mi jeszcze takiej niespodzianki nie zrobił! :) Bardzo Ci dziękuję i niedługo na blogu się pojawi wpis :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wachlarz jest po prostu... odlotowy!

    OdpowiedzUsuń
  27. misterne prace wymagajace mistrzostwa w rękach i anielskiej cierpliwosci , szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mistrzowskie dzieło, czyli majstersztyk! Mam na myśli wachlarz oczywiście, choć i kartka z sercem to dla mnie niedoścignione mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń