sobota, 30 sierpnia 2014

Twórcze Inspiracje


Kilka dni temu otrzymałam od Coricamo najnowszy numer Twórczych Inspiracji Zeszyt 5/6 z prośbą o zrecenzowanie na swoim blogu.
Na pierwszej stronie czasopisma urzekła mnie sowa-plecak, bardzo kolorowy i łatwy do uszycia z uwagi na fakt pokazania krok po kroku sposobu wykonania.
 Z pewnością wykonam dla swojej wnuczki, bo i jej się bardzo plecak spodobał.


Z uwagi na fakt, iż ostatnio zakręciłam się na maxa w moich quillingowych paseczkach więc bardzo zainteresowały mnie  Ozdoby na ołówki.
Eko-biżuteria wykonana z osikowych wstążek prezentuje się bardzo ciekawie i w sposób bardzo przejrzysty pokazane jak ją wykonać. Ponieważ Quilling to też skręcanie paseczków, więc pomysł można wykorzystać  również w tej technice .

Bardzo spodobały mi się aniołki witrażowe, które z pewnością wykorzystam
Z hafciarskich propozycji w numerze znalazły się także serwetka we wzory etniczne oraz espadryle.


Z pewnością w numerze 5/6 każdy rękodzielnik znajdzie jakąś  interesującą propozycję  dla siebie.
Powyższy nr Twórczych Inspiracji kupiłam zanim otrzymałam od Coricamo, więc ten podaruję koleżance, która również zajmuje się „robótkami”.

4 komentarze: