środa, 6 sierpnia 2014

Tulipany i inne kwiatki

Dzisiaj, przeglądając  blog Cottonary, która pokazała
pięknie  malowane tulipany, przypomniałam sobie, iż
 jakiś czas temu sama je namalowałam  na pergaminie
farbą pinturą . Oto i one
Stokrotki również moje design
Stokrotki - wzór pochodzi z  Pergamano Magazin
Jak Wam się podoba moje malowanie na pergaminie?
Muszę powyjmować farby, może po letnim
wypoczynku wróci zapał do robótek.
Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim
 blogu, oraz za piękne komentarze, które tu zostawiacie.


44 komentarze:

  1. Piękne dzieła tworzysz, kwiaty wyglądają niesamowicie, niezwykle bajkowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał są przepiękne, cudne, urocze, wspaniałe, genialne i długo jeszcze mogłabym tak pisać. Ja to takie oprawiłabym w ramkę i patrzyła codziennie chyba. Koniecznie wróć do tej techniki :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, nie mam jeszcze odwagi na malowanie, a może nie bardzo wiem jak się zabrac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie! Można je podziwiać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie piękne. I co za wspaniała technika , pergamin chyba nie jest zbyt chętny do wspólpracy dla niewprawnej ręki.
    Tulipany wspaniale, Irys genialny . Dziękuję za odwiedziny zapraszam częściej .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja absolutnie nie wiem jak Ty to robisz ale to jest takie przepiękne że słów brak !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam... jak żyje nie widziałm tak pięnych kartek . nie mge się na nie napatrzeć ,,, jejku nie wiedziałbym którą mam wybrać . A łapkę do malowania masz wybitną !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczne..., maluj Elu, propaguj, rozprowadzaj, pomnażaj ten niesamowity talent, bo cuda robisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. to wyciągaj te farbki i maluj...pięknie Ci to wychodzi, sama nie wiem, która kartka podoba mi się najbardziej...może stokrotki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne, szczególnie uwiodły mnie te stokrotki, są cudowne. Ja umiem tylko malować meble. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem-kwiaty wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful cards..look very delicate :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowneeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!maluj, maluj i pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, jak Ty pięknie malujesz - muszę to czasem zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kwiaty - tulipany jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe,staranne,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. They are all very beautiful, love the pink one..
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG , ależ cudowne kwiaty malowane

    OdpowiedzUsuń
  19. Eliza these are just stunning and so colourful with the flowers. Love the awesome pergomana backgrounds.
    Hugs Desíre {Doing Life}E

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne te malowane kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna zachwycają mnie pergaminowe prace. Malowane są jeszcze piękniejsze. Wszystkie są urocze ale najbardziej spodobał mi się irys. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfekcyjne i zachwycające! A szczególnie ta w tulipany, bo je uwielbiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear Eliza!
    I love everything you do, your paintings are beautiful!
    A nice weekend my dear!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba niesamowicie - masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dosc, ze pergamin, to jeszcze malowany, i to jak!! Wyjatkowe prace, przyszlam tu po quilling, a widze, ze i wiecej mozna podziwiac. Farba pintura, co to jest, bo cos nie moge znalezc?

    OdpowiedzUsuń
  26. To tak też można,ciągle coś nowego odkrywam,cudne,delikatne i z taką wrazliwością emanują :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak nam się podoba!? Rewelacja! Kwiaty wyglądają niesamowicie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej mnie urzekły te różowe stokrotki... ach!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oszałamiające!!!!!!!!!!! Talent, po stokroć talent!

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowite, piękne!! Podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne :) nie mogę się na nie napatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycające!!! Jedne piękniejsze od drugich. Koniecznie wyjmij farby i maluj kolejne:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. poprostu oniemiałam, jakie cudne delikatne kwiaty
    praca z tulipanami to zdecydowanie moja faworytka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Same śliczności! Talent w rękach, niewiarygodne, że można coś takiego stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing painted cards. Each is like a mini masterpiece.

    OdpowiedzUsuń
  36. Elizko to co stworzyłas jest przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie twoje przce sa cudowne - dziekuje za odwiedziny i zostaje u ciebie jesli pozwolisz - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  38. Zachwycające! Uwielbiam koronkowe pergamano, a Twoje projekty kwiatów świetnie je zdobią :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kwiaty są prześliczne:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziś u mnie zimno i deszcz pada... a od patrzenia na Twoje kwiatki od razu robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń