niedziela, 29 marca 2015

Gościnnie

Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez dagetArt
 jako gościnna projektantka w Craft Style
Daga przedstawiła  moje najnowsze quillingowe
inspiracje. Dla chętnych nauczyć się tej pięknej
techniki rękodzielniczej polecam blog
http://craftstylepl.blogspot.com oraz sklep,
 w którym można zaopatrzyć się w potrzebne
narzędzia i materiały. 
Chcę pokazać szczegółowo jedną z kartek
zamieszczoną w tym poście w Craft Style.
Zdjęć jest nieco więcej, więc jak to u mnie bywa
pracę można znowu pooglądać z każdej strony.
 Na odwrocie zostały umieszczone kieszonki,
 tak by można było włożyć wąskie karteczki z życzeniami
Do bazy przykleiłam piękne papiery do scrapbokingu
z Magicznej Kartki


 




 







 





Mam nadzieję, iż moja wiosenna inspiracja się Wam
spodoba. Bardzo dziękuję DagetArt za zaproszenie.
Święta coraz bliżej, moje kartki już wysłane.
Ja również otrzymałam kilka kartek od Was,
 sfotografuję i pokażę w kolejnym poście.
Dziękuję za odwiedziny i cudowne słowa jakie
zostawiacie pod moimi postami.


31 komentarzy:

  1. Śliczny quilling. Motylek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycajace detale! Przepiękna całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wiosenna inspiracja jest cudowna. Za każdym razem podziwiam Elu Twój kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear, Eliza!
    Wow, what beautiful felicitare.imi like
    it very much!
    A beautiful evening and a wonderful first
    week you want!
    I kiss and hug!

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca jest poprostu niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna karteczka swietna forma

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW.. Elu ile tam szczególików w tej kartce i wszystko tak pieknie skomponowane i równiutko posklejane. Ja bym jednak tyle cierpliwości chyba nie miała . Ale warto chyba poświęcic troche czasu dla takiego efektu. Kartka to dzieło sztuki i jest sliczna. Gartuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. quilling mnie zachwyca i może to będzie następna technika do nauczenia? kto wie:)
    Kartka piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Eliza,
    what a gorgeous card, love the way you placed the tags and of course the wonderful quilling,
    hugs Ans x

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, dopracowana w każdym szczególe. Wspaniały efekt końcowy. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. ty to umiesz zakręcić papierem

    OdpowiedzUsuń
  13. ELIZA, it is such a gorgeous art, beautifully quilled butterfly and flowers. totally very attractive

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita i piękna :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kartka :) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful ensemble, I like the middle of the flowers ! Congrats !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, piękna kartka:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. So Beautiful..lovely Quilling and love the card with tags.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elus jest mi niezmiernie miło, że wyraziłaś chęć pokazania się na blogu CraftStyle.

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękna kartka! Faktycznie kwiatki trochę podobne, ale środki też ciekawe Ci wyszły - takie egzotyczne!
    Widzę, że coraz więcej skepów się rozkręca quillingowo - no nic tylko się cieszyć :)
    Pozdrawiam Cię wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała praca !!! oraz wszystkie inne, które widziałam na tym blogu :)
    Bardzo się cieszymy, że możemy Cię gościć w szeregach Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest śliczna! Fantastyczna forma kartki, urocze detale a quillingowe elementy wykonane perfekcyjnie. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych,spokojnych Świąt Wielkanocnych....

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna i bardzo fajny pomysł z kieszonkami. Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne kwiaty, takie widzę po raz pierwszy
    a oglądam mnóstwo blogów.

    OdpowiedzUsuń
  27. What a wonderful interesting and fun fold with the two tags in the back panels and of course your flower arrangement on the front is just spectacular.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń