wtorek, 24 marca 2015

Zielono i żółto

Zabawa u Danusi  trwa już od 1 marca, a ja dopiero
teraz przygotowałam co nieco . Potrzebowałam jakieś
 pudełeczko na moje przybory do quillingu, bo ciągle
 gdzieś wszystkiego szukałam.
 Niewielki pojemnik pomalowałam na biało farbą
 akrylową, klejem do decoupage przykleiłam  serwetkę.
Wszystko pomalowałam kilka razy lakierem.
Teraz moje igiełki z pewnością się nie pogubią.
Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie u Danusi
Aby wszyscy uwierzyli, że to nie gotowy produkt,
poniżej zdjęcia jak powstawało moje pudełko





 na półce teraz stoi kolejny pojemniczek z przyborami 
Zielony kolor spodobał mi się być może za sprawą 
wiosny, która właśnie  do nas zawitała. Serwetka
wpisała się wyśmienicie w temat wyzwania.
A ja osobiście z przyjemnością w swojej pracy
 zmieniłam  paseczki quillingowe na pędzelek i farby.
Słońca na jutro życzę. Pozdrawiam , dziękuję za
odwiedziny i pozostawione słówko :))
 

13 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszło- od razu wiosenniej się zrobiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się to tulipanowe pudełko na półeczce ślicznie ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze jak niewiee potrzeba , żebyz e zwykłej puszki zrobic piekny pojemniczek . Wyszło swietnie - o dziwo nie mam takiej serwetki w swoich zbiorach :-). A na oststnim zdjęciu - wow niezły warsztat posiadasz.
    Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory tej serwetki są bajeczne a pudełeczko w takim wydaniu jest rewelacyjne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, to się nazywa kolekcja narzędzi, sporo nawijaków ;) pudełko jest fantastyczne, piękna serwetka. Ja mam wszytko rzucone do kartonowego pudełka- brzydkie i krzywe a tu taki fajny przybornik ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta serwetka. Pudełeczko wygląda fantastycznie i wiosennie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. i to właśnie najbardziej mi się podoba w decu- możliwość zrobienia czegoś ślicznego i praktycznego prawdę mówiąc ze śmieci:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, wiosenny, gdy go zobaczyłam od razu zachciało mi się wyciągnąć puszkę z mojej kolekcji "rzeczy do ozdobienia kiedyś tam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. You made such a wonderful box, pretty tulips, love it,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń