środa, 11 marca 2015

Walizka zamiast koszyka

Długo nie miałam pomysłu na Wyzwanie u Ilonki.
Pokombinowałam jednak trochę  i oto jest:
 przenośna walizka z 3 jajeczkami w kolorowych piórkach .
Zgłaszam pracę na Wyzwanie Wielkanocne
 
 


Na dnie walizki zostały umieszczona wytłaczanka,
do której włożyłam piórka i jajka
 oby nie było wątpliwości - jajka są z pewnością
 Obok walizki leży jajko w szydełkowym ubranku
również własnoręcznie wydzierganym.


 
 Na koniec pobawiłam się ołówkiem i narysowałam
sobie kurczaczka w skorupce.
Przypominam, iż jeszcze do jutra do godz.24.00
można zapisać się na moje  Candy rocznicowe.
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)
 

45 komentarzy:

  1. walizeczka jest rewelacyjna- bardzo podoba mi się i pomysł i wykonanie:) a na candy już sie zapisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł i jak pięknie wykonana ta walizeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kompletnie zaskoczona pomysłem - czegoś takiego jeszcze nie widziałam! Cudnie to wymyśliłaś Elu i pięknie wykonałaś. Jesteś niesamowita.
    A rysunek trzeba oprawić, masz niezwykły talent. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny pomysł :) dobrze że napisałaś o tej wytłaczance w środku, bo tak się zastanawiałam czy jajka nie wypadną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł,oryginalnie i ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość zaskakujące opakowanie na jajeczka i bardzo ładny efekt zabawy ołówkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł a do tego efektowne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod mega wrażeniem Eluś :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu powiem tak walizeczka z jajmi jest odjazdowa, ale jak dla mnie dzisijszy hitem jest ten rysunek ołowkiem Jest niesamowity a Ty masz mega zdolności . !!
    Powodzenia w głosowaniu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Eliza,
    you made a beautiful suitcase..love the filling and the eggs you've decorated,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tą walizeczką

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu walizka wymiata,pomysł odjazdowy ,wykonanie perfekcyjne.
    Nie wiedziałam ,że tak ślicznie rysujesz i cieniujesz,jestem pod wrażeniem tego kuczaka .
    Powodzenia u Ilonki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear, Eliza!
    A brilliant idea, I like the suitcase more!
    Have a nice day!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja. Walizka z jajem? Skąd wzięłaś taki super pomysł? A wykonanie i wygląd pierwsza klasa. A rysujesz przepięknie, ale masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe podejście :), a czy jajka nie wypadną z niej?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity pomysł, taki inny. A szkic jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutely adorable!
    Cinderella would love to combine it with the glass slipper!
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  18. You are really creative.

    OdpowiedzUsuń
  19. Liczy się pomysł, a Twój oryginalny jest...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super jeszcze takiej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna walizeczka,oryginalny pomysł;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki ciekawy "koszyczek", super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie "kombinowanie" bo walizeczka prezentuje się świetnie :) Gratuluje pomysłu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak, Święta to także czas wyjazdów i rodzinnych spotkań. U Ciebie walizka już spakowana :) A rysunek wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super walizka, ale ten kurak na koncu wymiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł, super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny pomysł, rozbawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Walizka kapitalna, ale kurczaczek jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalnie! Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł walizeczka genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity pomysł, i co za efekt!!! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nietypowy pomysł na dekoracje wielkanocną, ale walizka fajna i świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odlotowy pomysł i świetne wykonanie. Przepięknie rysujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, oryginalny pomysł i fantastyczne wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń