piątek, 13 marca 2015

Podsumowanie Candy

Wiosna puka do drzwi, krokusiki pokazały swoje kwiatki
 
Dzisiaj  13 marzec i to piątek. Chciałabym podsumować moje
 pierwsze Candy rocznicowe. Zapisało się aż 42 osoby.
 Numerki z nazwiskami zostały pocięte w paseczki
 dokładnie zwinięte i wrzucone do miseczki
Pomieszałam kilka razy, wyciągnęłam jedną karteczkę,
i oto zwycięzca, a  jest nim...........
 Chaga  z bloga  Pasje odnalezione, którą
proszę o kontakt na maila ela.eliza5@gmail.com
w celu ustalenia szczegółów dotyczących
wykonania "banerka".
Wszystkim pięknie DZIĘKUJĘ za  udział w zabawie.
 Pozdrawiam bardzo serdecznie i zachęcam do dalszych
odwiedzin na moim blogu. Wspaniałego  weekendu.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy, choc tak po ciuchu liczyłam na piątek 13 :-}, i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chaga niech świętuje, a ja ślę pozdrowionka pozostałym i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zwyciężczyni a Tobie Eluś dziekuję za zabawę :)
    pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspaniałą zabawę. Gratuluję Chadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ogromnie :), Elu już wysłałam @.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęściary! Dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chadze granuluje serdecznie, a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Chagi :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne Gratulacje dla szczęściary :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach pozazdroscic zwyciezczyni

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!:) Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wygranej!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń