piątek, 20 marca 2015

nowe kartki i cudowna przesyłka


Kolejna kartka wielkanocna


 następna....


Kilka dni temu Magda na swym blogu
 Nitki Ariadny  pokazała kolejną swoją kartkę
wielkanocną i ogłosiła  zgadywankę.
 Bardzo się ucieszyłam, że to ja zostałam
 wylosowana . Paczuszka do mnie już dotarła i oto
 co otrzymałam.....
 Karteczka z haftowanym barankiem
 podusia zawieszka i karteczka zakładeczka
 Wszystkie piękności razem
Magda tworzy cudownie piękne kartki z dodatkiem haftu
krzyżykowego. Koniecznie zajrzyjcie do niej TUTAJ
 Swoją przesyłką sprawiła mi niesamowitą radość.
Poniżej  moja praca nad banerkiem dla Chagi
-zwyciężczyni mojego Candy rocznicowego
Niebawem pokażę wszystko co dla niej przygotowuję .
Witam serdecznie moją nową obserwatorkę Olę.
Wam dziękuję za liczne odwiedziny i miłe słówko.
Wspaniałego słonecznego weekendu życzę.

24 komentarze:

  1. Piękna karteczka,cudnie kręcisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. your work is brilliant as always!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudo! A prezencik - boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki wielkanocne;) Aż trudno mi oderwać wzrok;) A prezenciki dostałaś superowskie;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe komentarze pod moimi postami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje , jak patzre na te prace , niezwykla artystka je twozryla .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karty. Lubię oglądać twoje prace, a teraz dzięki tobie mam dwie na własność. Karty są śliczne. Pochwalę się nimi jutro na blogu. Bardzo ci dziękuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki, a ten kurczaczek wprost uroczy!
    Sprawianie radości innym to czysta przyjemność!
    Ciesze się, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne super karteczki, a banerka to zazdroszczę ach zazdroszczę zwyciężczyni :) A już widać że będzie super :) No i gratuluję super prezencików.

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka rewelacyjna prezencik wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  10. Magduśka jest Mistrzynią, podobnie jak Ty, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka,gratuluję takich śliczności ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejne piękne karteczki:)
    i gratuluje prezentu, podusia jest prze słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. do tych kartek to buzia sama się śmieje

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki,zachwyciłam się nimi,
    prezentów też zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje karteczki zawsze mnie zachwycają i są perfekcyjne.
    Prezent śliczny,gratuluję .
    Pozdrawiam cieplutko Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello dear, Eliza!
    Splendide Easter cards, I like it very much!
    I wish you a nice weekend!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna kartka, a paczuszki tylko pozazdrościć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki obłędne, Twoja quillingowa rewelacja a ta dostana z barankiem również odlotowa. Bardzo lubie takie hafciki wesolutkie.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Eliza,
    you received some beatiful gifts, love the embroidery and also love your gorgeous card,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkości: i te quillingowe i te haftowane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. mogę tak podziwiać i podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki - niesamowite :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne:) czarujesz tymi kartkami:)

    OdpowiedzUsuń