piątek, 27 marca 2015

Pergaminki dla Chagi

Dzisiaj przedstawiam Wam drugą część nagrody
dla Chagi. Są to karteczki pergaminowe

tę część kartki wykorzystałam do logo mojego Candy 
karteczka z elfem
 elf to drukowana kalka velum, pocieniowana od spodu

W środku kartki umieściłam monogram - literka A

Zakładka

quillingowa karteczka świąteczna.
Agnieszka już wszystko pokazała na swoim blogu.
Moja niespodzianka się udała.
Chcę serdecznie podziękować za zabawę.
Witam gorąco moje nowe obserwatorki. Mam
nadzieję, iż pozostaną ze mną na dłużej.
Wszystkim dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe
komentarze, które są miodkiem na moje serce
i motywują mnie do dalszej twórczej pracy.
Pozdrawiam wszystkich i życzę ciepłego weekendu


22 komentarze:

  1. Jestem zachwycona tymi pergaminkami! Literka A to prawdziwe mistrzostwo. Już od dawna mnie kusi żeby spróbować tej techniki, może kiedyś się skuszę. Miłego weekendu Elu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne rzeczy zrobiłaś, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluś droga nie potrafię ukryć podziwu !!!!
    kartka z elfem -cudo !!!!
    monogram piękny a świateczna kartka bajeczna jak i ta ktora do mnie przyfrunęła..ślicznie dziękuję za piękno któym nas raczysz:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! zazdrość mnie apli...he he he.....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są jak pergaminowe koronki. Chciałabym kiedyś zobaczyć Ciebie przy pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Eliza,
    You made very wonderful creations, love the gorgeous elf and the pretty bookmark,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to tym bardziej mi żal, że to nie ja byłam tą szczęściarą. Przecież to co zrobiłaś to po prostu cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym spotkać takiego ELFA ale cudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu normalnie chyba każda z nas zazdrości tego co potrafią Twe zdolne łapki,wszystko jest mistrzowskie,że słów brakuje.
    Kochana dziękuję również za to co mnie wczoraj spotkało,miła niespodzianka a karteczka cudna .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje prace mnie zachwycają - taki ogromny talent :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu Ty wiesz, że ja Twoje pergaminki podziwiam od dawna, Sa niesamowte, a te z Elfem to już mistrzostwo świata. Wielkanocna karteczka tez jest przepiekna. No cóż w pergaminkach nie masz sobie równych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cuda wykonałaś:))kartka z elfem po prostu bajka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutely lovely those cards with parchment paper !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka tworzysz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. These creations are just out of this world amazing. You are just so talented.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za piękności. Pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny ten elfik. Ależ mnie zaintrygowałaś tą techniką!

    OdpowiedzUsuń