środa, 25 marca 2015

Nagroda mojego Candy

Z pewnością pamiętacie, że w moim
 rocznicowym Candy zwyciężczynią została
Nagrodą jest banerek jej bloga wykonany techniką
quillingu oraz kartki  pergaminowe.
Agnieszka podała mi kilka wskazówek, które wzięłam
 pod uwagę  przy tworzeniu . Elfy to jej ulubiony temat.
Przesyłka już w całości dotarła, Agnieszka się ucieszyła.
No więc zaczynamy pokaz tego co się tworzyło.
uwaga! będzie duuuuuużo zdjęć




Tu jeszcze brakuje literek, biedronek, pszczółki i ważki
Tak tworzyły się literki




















Efekt końcowy
A tak prezentuje się w białej ramce
A Wam jak się podoba? Kartki pergaminowe, które
zrobiłam dla Agnieszki pokażę w następnym poście.
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:))

44 komentarze:

  1. Mowę mi odjęło! Boże dziewczyno jakie to jest piękne..... Stworzyłaś na prawdę coś fantastycznego, oryginalnego i niepowtarzalnego. O jaka szczęściara z Agnieszki. Idę rozpaczać, że to nie ja wygrałam....

    OdpowiedzUsuń
  2. więc ta technika jest równie piękna jak pergaminowa, ja niestety jej nie próbowałam , mimo namowy ze strony koleżanki piękne rzeczy stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł cudny, wykonanie przepiękne...Chaga to wielka szczęściara..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no mistrzostwo świata!!! Coś niesamowitego!
    Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już szczękę z podłogi pozbierałam to jedno mogę napisać - cudo cudo jeszcze raz cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś przepięknego. Nie mogę wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwe arcydzieło!
    jestem pod ogromnym wrażeniem

    a wróżka mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo - no nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozwałkaaaaaa- przepiękne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie przyznaję się bez bicia,że zazdroszczę ogromnie ,ta praca kładzie wszystkie inne na łopatki.
    Tu nie ma co się rozpisywać bo oczywiste jak nic,CUDO!!!
    Buziaki Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear, Eliza!
    Beautiful, I love everything you do, congratulations!
    I wish you a wonderful day!
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy tutaj maja absolutna racje to jest po prostu piekne

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję chadze a ten quilting piękny jest - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu jesteś niesamowita . Ten banerek jest przepiekny. Ale musiałas mnóstwo czasu na niego pośwęcić, tyle tam detali i tak pieknie połączonych w całość . Gratuluje wytrwałości w skrecaniu paseczków !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka:) Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka:) Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie CUDO!!!!! Przyznam się, że dech mi zaparło. Niesamowita praca. Ile detali. Każdy szczegół dopracowany! Chylę czoła przed takim talentem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow banerek jak malowany, jest przepiękny, taki kolorowy, będzie cudowną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Eliza,
    this is so wonderful, love the elve and all the beautiful things you added,
    hugs, Ans x

    OdpowiedzUsuń
  20. Banerek dla Agnieszki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rany jakie to jest cudne! Brak slow by to opisac!! Podziwiam!! No i zazdroszcze cierpliwosci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona i pod wielkim podziwem twojej precyzji wykonana. Chylę czoła, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku nie mam czasu,wpadłam na chwilę na blogera,w biegu oglądam ,nie komentuję,bo jestem w tak zwanym niedoczasie,ale nie mogłam,normalnie nie mogłam się tutaj nie odezwać;)
    Już Ci kiedys pisałam,że jesteś mistrzynią Polski w quillingu i podtrzymuję to dalej.
    Nie wiem co napisać,żeby powiedzieć Ci jak jestem zachwycona;)
    Zachwycona i zazdrosna,bo takiej precyzji nie osiagnę nigdy;))
    Lecę dalej;)Ściskam mocno zdolniaro;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojejciu..niesamowite..nie wiedziałam, że tak można,, a można!! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo! Zbieram szczękę z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
  26. To co stworzyłaś wygląda przerażająco pięknie :) Zazdroszczę Ci cierpliwości i ogromnego talentu :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Majstersztyk!!!!!!!!!! Arcydzieło! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No Elus zbieram szczeke z podłogi!!!! To jest genialne! I jakie dopracowane! Ostatnio pokazywalam Twoje dziela tesciowej byla w szoku, bo myslala ze quilling to tylko takie zwykle zwijanie paskow

    OdpowiedzUsuń
  29. chylę czoła.........nisko

    OdpowiedzUsuń
  30. Już pisałam u Chagi ,że jak zobaczyłam ten banerek to szczęka mi opadła! Cudo!!!! Ale masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello from DianaQuillingArt! I like your work too!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ohh wonderful ! Leaves are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  33. Banerek przepiękny :) gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne, cudowne, niesamowite! Lubię-lubię-lubię!

    Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  35. O raju!!!!! Jesteś Mistrzynią!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko kochana!!! W życiu nie myślałam, ze można takie cuda robić. REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mistrzostwo :) coś pięknego :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale jazda, niesamowite !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale jazda, niesamowite !!!

    OdpowiedzUsuń